Sonntag, 31. Dezember 2023

500. | kapituliat.

500. | kapituliat.
1) .9+7 (8+8)/9+7 (8+8)/8 ...7+6/8+7/6+7
wonda blindlings duach schwoaze flockn aus meim zafetztn oiptraum, lausch dem echo da englsglockn schüan ungeheures vatraun, mei lebm spieglt si im schaum
da sond unta meinen füssn rieslt duach ritzn aus phobien, die panikattackn begrüssn die trübm anomalien, mei lebm spüt no schachpartien
stoa auf die schuidign hände mit ana bluadvaschmiatn haut, die näha ruckendn wände quetschn mei gedächtnis zu staub, im lebm hot si vü aufgstaut
chaotische visionen umwiabln mein vastond, untaschiedliche veasionen proin auf mein geistign rond, weit offn steht des toa, zum sphärischn korridoa.
b 1) .6/6/6/6 / 8/9 ..7+9/7+9 / 9
streichl die sonnenstroihn, vabieg des nosse licht, berüah beim atemhoin, des göttliche gesicht; foi in den sadistischn schoss, hea den sonoan fanfarnstoss
greif zum nähestn stean, entzünd meinen kamin, pflonz herum a poa kean, lies die allegorien; stüaz in des sardonische loch, in an aggressiv zähn rohstoff
mei gedonknkarussö spiroit si duach a stimmengewia, dieses spektrale modö hot scho a varostetes scharnia, steck fest in an ealoschnem geysia
des komatöse schweign hot mi scho aufs heazlichste umoamt, da rotiarende reign hot si meina kronkn sö eaboamt, beide hom mi voa da woahheit gwoant.
ch 1a) .9/7/9/7 / 6 .7+7/10+7/9 .9/11/7/11 .9+11/10+9
da umschwung sickat ausm bodn, gonz voasichtig und latent, seine vaschleiatn methodn, peaforian des fundament, zaschmettan des fragment
vaschlingen in zeitlupm mein paranoidn wahn, bin a neigeboane nockte puppm mittn aufm ozean, umhüllt vom ätzendn zellophan
vaschmözn mit meina phantasie, höfn bei meina subtiln therapie, mei vaschwommna horizont, hot si om funklndn fiamament entmonnt
meine schwochn vagn hoffnungen wuadn mia zaschlogn und einbetoniat, meine ausgetauschtn bewoffnungen hom sowieso no nie funktioniat.
2) .9+7 (8+8)/9+7 (8+8)/8 ...7+6/8+7/6+7
stapf notorisch duach giftign schlomm mit a teiflisches gemisch, des gepriesene opfalomm hot si mia freiwillig auftischt, mei lebm trinkt die rote gischt
des soiz ausgepressta tränen wüazt dieses beklemmende graun, schaualich schreiende hyänen hoitn iah gia net meah im zaum, mei lebm a gefällta baum
die äussast fein geriebnen knochn weisn den pfad zum poatal, in diesn letztn epochn pulvarisiat si mei signal, im lebm woa vü surreal
brachiale phantome malträtian mei vanunft, die neurotischn symptome san scho wieda auf da brunft, die rampe füaht zum zü, ins unumschränkte endspü.
b 2) .6/6/6/6 / 8/9 ..7+9/7+9 / 9
liebkos den sonnenwind, demolias magnetföd, die luft im labyrinth, hot des finstre eahöt; gfongen in an strudl aus gwoit, spia die brutal martande vüfoit
tauch duach a neblbond, bandagia mein vafoi, kultivia eignes lond, zaplotz den sündnboi; besessn von da ausgebuat, befestig i den sichaheitsguat
meine gefühlsochtabohn brütet im eitrig vafaultn nest, da ongsägt wacklnde thron vafängt si im vawochsnen geäst, obsolvia jetzt den qualitätstest
die ohnmächtige flaute hot mi freindlich lächlnd eingekreist, die natüaliche raute is duach den engen kanal gereist, beide hom mei kuazes glück vaspeist.
d 1) .13/7/14/7 ..8/12/10 (11)/11 (10) ..6+7/8 / 7+5/9
hob die weisheit meina psychischn quoin net kapiat, wea vom schottn annektiat, hob den grund meines mentaln desastas net eakonnt, steh hia on voadesta front
hob den moihstein da peitschendn pein net registriat, hob jedn föhla probiat, die quelle meina katastrophn hot si no net zeigt, da lebmsstob hot si gneigt
umwölkt vom dichtdrängtn gekreisch, nodln da suggestion stechn ins rohe fleisch, ätherische wesn wuadn skalpiat, die zahocktn fliagl homs einbalsamiat
eingspeat in ew‘ga apathie, stochln mit widahokn kreian iah symphonie, helle eascheinungen wuadn eahängt, kopflose kreatuan im see eatränkt
mei zulässigs limit wuade längst übaschrittn, steh on da schwön zum untagong; des immense defizit is ma entglittn, ziag om entknüpftn hondlungsstrong
meine trennungslinien wuadn stoak vaschobm, steh on da kantn zum zommenbruch; die vün bakterien woin si austobm, hia gibts nua an anzign vasuch.
ch 1b) .9/7/9/7 / 6 .7+7/10+7/9 .9/11/7/11 .9+11/10+9
da aufstond schwebt gonz socht zu bodn, schüchtan zögand sukzessiv, konstant stabile periodn, vanichtn dieses archiv, setzn ois inaktiv
zabrechn mit akribie meine stoakn obweahkräft, bin wie a deseatiate kompanie mittn im wüdn gefecht, untastützt vom liabm foitaknecht
okkupian mein vafluachtn hoihraum, vanähn jetzt mein diagnostiziatn saum, on da obaflächn krotzt, hom die foabm auf da palettn vapotzt
meine abstraktn möglichkeitn wuadn bei jeda gelegnheit ausgschöpft, meine grobm foahlässigkeitn hobm meine letztn reseavn köpft.
ch 2a) .10/10/10/8 .12/7/9/10 .8/9/9 (10)/12 (11)
betrocht mei vabliebne lebmsspanne, und die uneamessliche ewigkeit, die vagongne und foigende flamme, san dem gevatta tod geweiht
des niagendwo liegt im übaroi vaboagn, deren wuazln san vadoat, die dummheit wiad si söbst entsoagn, des wissn wiad im tresoa aufbewoaht
woin unsa lebm valängan, die schädn san nua kollateral, wondln hechstens ois wiedagänga, unsre neie heimat is des transzendental
mei voivaglostes koatnhaus, is a illegale deponie, davoa da vawökte blumenstrauss, repräsentiat die vagängliche agonie.
3) .9+7 (8+8)/9+7 (8+8)/8 ...7+6/8+7/6+7
wate duach knöchltiafn morast aus da koitn impression, bin a uneawünschta zaungast ohne iagendana funktion, mei lebm is auf kollision
fluoresziarende kristalle blendn des gesegnete heil, in da rauchgschwängatn voahalle fällt des schafott des uateil, mei lebm streckt si noch dem seil
wie brodlnd aufsteigende lava vahäatet si mei gemüt, die vawesendn kadava meina gräuel san net vaglüht, die prophezeiung is vafrüht
bunte realitätn kontaminian mein grips, mit gonz frisch gekapptn drähtn mochn neavn an knicks, arena ausvakauft, recht und gesetz wean missbraucht.
b 3) .6/6/6/6 / 8/9 ..7+9/7+9 / 9
schmeichl dem mondnschein, entfüah sei eneagie, weaf zueast diesn stein, eazeugt a melodie; sublimia diese diktatua, eahebs zua eisanen hochkultua
spazia übas wossa, fliag mit woikn um d’wett, wea scho imma blossa, nogl mi auf a brett; die geisselung bringts aufm punkt, wieda im masochismus eintunkt
mei martyriumskomma hot mi wissentlich hypnotisiat, da niedasausende homma hot jede keapaflächn traktiat, da omboss hot traumata souffliat
diesa gelähmte lealauf hot mi scho freudestrohlend umringt, da amok kummt zum vakauf zeigt si authentisch und ungeschminkt, beide düngen den killainstinkt.
d 2) .13/7/14/7 ..8/12/10 (11)/11 (10) ..6+7/8 / 7+5/9
hob des makllose vahängnis net deklamiat, hob die plogn dupliziat, hob diese flut meina apokalypse net bemeakt, hob hia afoch weita gweakt
hob den onka da vadommnis net lokalisiat, hobs infeano nua justiat, hob den anfong meina strapazn net meah aufm schiam, runzl nua mei krause stian
vabrämt im sinnlosn geschwätz, die gschliffne axt entfocht wieda a wüste hetz, beschwöate geista spukn duachs mat’rial, delphische omen woatn aufs ritual
inteaniat in da lethargie, spitze zackn treibm si söbst zua euphorie, polare atome ionisian, monströse elemente terrorisian
mei gmessnes maximum hot vüz weit herausgstochn, steh om steiln grat zum ruin; hob mi im endstadium voa ois vakrochn, vabrauch afoch zvü adrenalin
mei fähigs volumen is gschmoizn und ausgronnen, steh on da schranke zum kollaps; die softign eadkrumen hom ois vasponnen, eahebm si zu ana klimax.
e 1) .7+9 (8+8)/8+8/9 ..4/7/5/7 / 9/9
mei anonyme demenz hot mei delirium übamoit, die resultiarende essenz kittet den klaffendn zwiespoit, vamiss mein eainnarungsinhoit
mei wüdfremde phrenesie hot mei tiafe depression vadeckt, die gewonnene harmonie poussiat mit an viraln infekt, vamiss mein übalebmsaspekt
i wass nix meah, und kana wass wos von mia, es is ois so schwea, wo is nua mei elixia, hob mystisch okkulte zeichn gritzt, hob mia mei amulett söba gschnitzt.
ch 1c) .9/7/9/7 / 6 .7+7/10+7/9 .9/11/7/11 .9+11/10+9
da konflikt übahitzt den bodn, heftig wiaksam vehement, traurige dunkle episodn, vazeichnet des monument, is goa net resistent
zreissn mit uneabittlichkeit mei logisches gespüa, bin da bewusst voasätzliche meineid mittn in an krebsgeschwüa, tadl mei lebm üba gebüah
mästn obsuade theorien, feian grotesk archaische zeremonien, wuade ois streng übawocht, die grausomkeit zieht ind galaktische schlocht
meine geeichtn instrumente wuadn valeugnet vaföscht manipuliat, meine misslungnen experimente hobm nua gegn mi intrigiat.
ch 2b) .10/10/10/8 .12/7/9/10 .8/9/9 (10)/12 (11)
besichtig mein letztn lebmswinta, und die beträchtliche endlosigkeit, da links und rechts ealeichtete blinka, hot die richtung zum tod aufzeigt
des niagendwo findet im übaroi sein plotz, die vabindung is aufglöst, diesa ziakus is a raua klotz, die eakenntnis hot si net entblösst
woin unsa lebm ausdehnen, die konsequenzn san epochal, die fäahre hoacht einsom den sirenen, bewohnen donn des paranoamale tal
mei hauchdünne seifnblase, is a fensta zua sönweakstott, in diesa analysephase, eahält jede komplikation a neis onbot.
ch 3a) .12/14/9 ..8+5/9+6/7
die ungewissheit lostet schwea auf unsrer brust, die obsuadität diesa zweifl is äussast robust, zruck bleibt nua da vafluachte valust
die unsichaheit drückt massiv den lungenkoab, da widaspruch dieses rätsls reicht bis zua gegnwoat, zruck bleibm frogn ohne ontwoat
wuadn imma nua varotn, getäuscht und vaklogt, vazagn om komplexn knotn, hom uns ois söbst einbrockt, san on unsra fuacht onpflockt
wuadn imma nua geschundn, misshondlt stupriat, leckn unsre klaffendn wundn, hom uns söbst manövriat, hom stets nua foisch reagiat.
4) .9+7 (8+8)/9+7 (8+8)/8 ...7+6/8+7/6+7
stoipa üba moasche skelette aus meina kronkhoftn welt, die gesprengte pealenkette hot si beim einsommln vazählt, mei lebm hot si net vamählt
da gmiatlich dösende vuikan brummt scho iagendwos in seim schlof, die aktiv elastische membran benötigt dringend treibstoff, mei lebm klommat si ons doch
steablichn übarestn gleich zasplittat die vitalität, da optimistische sübastreif belocht die naivität, da synaptischn plastizität
halluzinationen tyrannisian mei räson, die kleinen auffongstationen eaöffnen die jogdsaison, des spektakl beginnt, wia wissn olle wea gwinnt.
b 4) .6/6/6/6 / 8/9 ..7+9/7+9 / 9
säusl mitm komet, hot den kosmos duachqueat, kennts göttliche sekret, hot si vom licht eanäaht; die bestie hot si enttoant, die motivation hots no ongspoant
sprich zua mutta eadn, zum dumpfn trommlschlog, lies deren gebäadn, untaschreib mein vatrog; bin a defekta apparat, dieses armageddon is parat
mei bluadrünstiges valies lechzt geifand nochm totaln krieg, dem iadischn paradies vaweiga i den wiedaeinstieg, jeda frevl passt aufs mosaik
diesa schlummande stüstond hot mi impulsiv vagnügt umfosst, diesa bestroihte mutont eahoit jetzt sei letzte todespost, beide hom iahre gene valost.
d 3) .13/7/14/7 ..8/12/10 (11)/11 (10) ..6+7/8 / 7+5/9
hob die echtn altanativn net akzeptiat, hob nuas bese propagiat, hob den feinschliff oi meina tragödien net duachschaut, hob ma mei zukunft vabaut
hob die säuln da akutn leidn net aussondiat, hobs übl favorisiat, hob den uasprung meina vahosstn schreckn net eablickt, imma woa ois so vazwickt
gekapat duach loses gewäsch, auf geöltn speern bleibt die konsistenz gonz resch, nabllose figuan vadrehn des rad, ändan den duachschnittsweat nua um a poa grad
gfesslt in diesa amnesie, schoafe stachln beliefan die artillerie, geniale gebilde wean aufgspiesst, entartete gemälde ois fahnen ghisst
mei vaschlossne grenzn is pletzlich seitnvakeaht, steh om zentraln scheideweg; hob meine kompetenzn vawischt und vazeat, betrocht mei lebm ois sakrileg
meine silhouette vaschwindet ois klana zweag, steh om krata zua niedalog; die gültige plakette is äussast begeaht, des relief lesboa vom mikroskop.
e 2) .7+9 (8+8)/8+8/9 ..4/7/5/7 / 9/9
mei zache debilität hot mei temp’rament scho fost vabonnt, die drastische fatalität hot diese genese vabronnt, vamiss mein tagebuachinfoamont
mei chronische schizophrenie hot mein hianzafoi übalappt, die ungenutzte syneagie hot si des potenzial geschnappt, vamiss mein übalebmsextrakt
i kenn kan meah, kana kennt mi ois peason, nix is familiäa, wo is nua mei medaillon, pagane hieroglyphn graviat, mei gonza keapa is tätuwiat
mei zastreute senilität hot da featigkeit obgeschwoan, mei valoane identität hot si die feane auseakoan, vamiss die feinfühlign sensoan
duach mei dissoziation san meine wesnsmeakmale gschrumpft, die vaeinte eskalation hot mi individuell obgstumpft, vamiss mein gütlichn triumph
und wea bin i, wos is mit mia nua passiat, hob a alibi, hob mi wieda transfoamiat, magisches gekritzl übasetzt, hob mein talisman mit bluad benetzt.
f 1) .9/13/8/11 ..10/12/12/7 ..6+6/7+5 (6+6)/9/7
spia mei oids heaz no kräftig pumpm, seh so vü vawiarende details um mi herum, bin a sönlosa klumpm, nua wo is mei mitte wo is mei zentrum
spia jede berührung auf meim leib, betrocht namenlose subjekte um mi herum, bin a hoamlosa zeitvatreib, wo is mei ruhiga pol wo is mei fluidum
da zoate riss wiad zua gressan lückn, die donn sporadisch zum vakuum explodiat, konn in meim goatn kane früchte meah pflückn, jeds oagan wuade tranchiat
dieses vakuum is mei terminal, die endhoitestö mit meim armatuanbrett, druck wie unobsichtlich nua auf mei bremspedal, mei wöd is nua no des bett
a södsome hektik entsteht beim schrilln ton, diese hallende musik neavt dazu synchron, die stromschläg hom mi a bissl gjuckt, hob nua mit den schuitan zuckt
ois is so vaschochtlt konfus und unpräzis, hob mi net vaspochtlt in meina düstanis, meine augn homs schielend fixiat, hob weita ins kastl gstiat.
ch 1d) .9/7/9/7 / 6 .7+7/10+7/9 .9/11/7/11 .9+11/10+9
dea tumuit eahebt si vom bodn, ungestüm eaboamungslos, da schicksoishofte lebmsfodn, vamodat aufm seglfloss, vauasocht embargos
zatrümman mei vagongenheit gonz ohne kompromiss, bin die obsolute duachsichtigkeit mittn in da finstanis, gonz ohne vamächtnis
malträtian mei vasklavte botschoft, destillian aus innarein mein lebmssoft, olle substanzn vaweht, hom scho olle ingredienzn obgmäht
meine letztn ausgspütn trümpfe wuadn zastücklt und im ocka vateilt, meine assoziativn stümpfe hom si in den windungen vakeilt.
ch 2c) .10/10/10/8 .12/7/9/10 .8/9/9 (10)/12 (11)
obseavia mein dämmrign lebmszwong, und die endgültige vagänglichkeit, dea wiedaeaschienene bumerong, hot die todessensn entzweit
des niagendwo bleibt im übaroi gonz diskret, olle achsn san vastellt, da läam vaschwitzt a öligs sekret, die adaption hot si söbst gepfählt
woin unsa lebm ausweitn, die übrige dosis woa loyal, woin die inspiration begleitn, vaweiln peamanent im sentimental
mei filigranes hiangespinst, is a stüglegte lebmsfabrik, die betroffnen sön hom net meah grinst, investian in die kinetische motorik.
ch 3b) .12/14/9 ..8+5/9+6/7
die unschlüssigkeit beengt den volumenstrom, die tragik da vamutung is scho a paradoxon, zruck bleibt nua da vascheichte dämon
die unbestimmtheit sabotiat diesn effekt, die antithese hot die parallelität obgschleckt, zruck bleibt des letzte lebmskonzept
wuadn imma nua vaprüglt, gelyncht und gemobbt, hom unsre ungeduid gezüglt, hom a glei wüd getobt, san mit unsra ongst valobt
wuadn imma nua betrogn, austrickst und blamiat, hom den dickn voahong zuazogn, hom uns söbst amputiat, hom afoch foisch bilanziat.
ch 4a) .8/8/9/9 ..7/8/7/4/9 ..10 (11)/12 (11)/12
da moagntau glitzat und glänzt, die nocht hot den friedn kredenzt, die wogn san wieda sonft und glott, des lebm gesättigt und bankrott
da schwoaze vogl krächzend heult, so vü sön wuadn hia gekeult, graue schwadn ziehn übas plateau, des lebm endet im fiasko
es woa ois vorauszusehn, musste nua in die kugl spähn, hob die spuan net vafoigt, hob ois vaneint, hob mi trotzdem demütig vabeugt
hob mi gonz vaspekuliat, die kugl woa foisch programmiat, die indizien entfeant, ois is valeimt, hob ois übas lebm kenna gleant
hob mei dosein söbstständig dirigiat, hob ois architekt mei testament foamuliat, hob mei nägstes grossprojekt scho realisiat
hob mei existenz gonz geschickt navigiat, hob ois ingenieur mein grobstein konzipiat, nua bei deina liebe hob i kapituliat.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
gewidmet an johanna oberhuber. geschrieben am 02./03./04./05./06./07. august 2021.pk. ~ überarbeitet am 21. november 2023.pk.
copyright by philipp kirschner.pk. ~ untermalt mit musik von archspire, cognitive, deviant process, enterprise earth, first fragment, shrine of malice, signs of the swarm.
 
***************************************************************************************************************
  nochmals ein herzliches dankeschön für euer interesse, für eure lange treue, euren oftmaligen besuch und für eure zeit, die ihr alle ins lesen und übersetzen dieser mundartigen texte steckt. vielen lieben dank dafür.

...und ich habe noch eine grosse bitte.
bleibt mundartig gesund und bleibt mir weiterhin gewogen.
euer philjazzmetal, dialectiloquax, der mundartige.
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen