Donnerstag, 6. Oktober 2016

388. | Sichres vasteck.

meine lieben freundinnen und freunde, meine lieben fansinnen und fans. meine motivation war so riesengross, dass ich in zwei tagen den neuen text geschrieben haben. die wörter gingen mir so leicht von der hand. da ist ja noch einiges potiential in mir :).

des kurzen vorworts langer text: hier ist er auch schon - diesmal die gesamte länge. also alle strophen. das ist doch mal eine sensation !

******************************************************

388. | sichres vasteck.

Foita und quö mi nua von fruah bis spät, kriag scho a gänsehaut von deina aggressivität
Hoi ruhig dei laude peitschn aus deim schronk, sink voa deinen streichleinheitn bluadigrot auf dei bonk
Schlog mi mit deina faust mittn ins gsicht, schau scho benommen ins vafüahrarische keaznlicht
Tropf des hasse wox auf mei zoate haut, hob da bei jedn deina schoafn gelüste vatraut.

Foita und quö mi von spät bis ind fruah, wohlig koide schaua rasn scho giarig auf mi zua
Mei ruckn wiad von da geissl massiat, diese schmeazn san duach die klan kugln explodiat
Jog ma an nogl duach mei hondgelenk, varostet vasübat, beides is des scheenste geschenk
Ritz ma vü klane schnitte mit deim schweat, hob mi noch deim kräftign einreibm vom measoiz vazeaht.

      Du reinigst mei sö, mei heaz, mein vastond, du säubast meine wundn, beschützt mi voam voimond
      Du entfeanst meine föhla und schwochstön, du glättest diese stundn, rettest mi voa den flutwön
      Du desinfiziast meine innarein, räumst die stana aus mein weg, bewoahst mi voa träumarein
      Du vafeinast mein instinkt, jedn sinn, suachst ma a sichres vasteck, behütest mi voa phobien.

Foita und quö mi afoch tog und nocht, dei kronkhofte phantasie sprengt scho mei voastöllungskroft
Tritt mit deine fiass voi gegn mein bauch, mei ongsponnta keapa nimmt die blaun flecke in kauf
Vagrob mi in da wüstn im sondloch, wiaf grosse stana auf mein kopf bis i mi hoib totloch
Begiess meine fiass mit frischn beton, häng mi do vakeaht ausm viazigstn stock vom balkon.

Foita und quö mi afoch nocht und tog, woat scho sehnsüchtig auf dein nächstn befreiendn schlog
Wickl ma um mein hois an goignstrick, wonn i a bissl wüag is hoit nua a klans missgeschick
Leg ma des tuach üba nosn und mund, hoit mi guad fest, denn des wossa suacht nochm tiafstn grund
Seavia man homma do auf an tablett, hau mei fleisch zu regnbognfoam von göb bis violett.

Du bist mei schutzengl, mei göttin, mei zaubafee, du bist mei weiblicha ritta, mei heilsarmee
Du bist rund um die uah gonz alla nua füa mi do, kennst mi scho auswendig mit deina libido
Du ziagst die fädn, drahst die räda im hintagrund, du druckst die knöpfe und schoita füan befund
Stöst mei zeugnis aus, untaschreibst jedn kronknschein, bringst woikn zum regnen, und mia den sonnenschein.

      Du reinigst mein vastond, mei sö, mei heaz, du büastest mei struppigs fell, mit mia gehts nua no aufwäats
      Du löscht mei traurige eainnarung, bist mit mia scho parallel, rettest mi voam obsprung
      Du entschlackst mein keapa und mei figua, keahst den staub da zeit weit weg, foigst unsichtboa meina spua
      Vabessast mein reflex, mei reaktion, baust ma a sichres vasteck, füa dei traurige vision.

            Des anzig sichre vasteck is mei letzta zufluchtsoat, mei schlupfloch, mei festung, mei buag
            In diesm anzig sichren vasteck gibts ka beses woat, leb doat scho seit meina gebuat
            Des anzig sichre vasteck gibt ma sichaheit und beistond, des is mei mia bekonnte wöd
            Denn dieses anzig sichre vasteck is mei heimatlond, siag des gesomte himmlszöt.

Foita und quö mi nua tog ein tog aus, donk da für dei kreativität mit recht vü applaus
Reiss die finganägl aus iahm bett, die fuassnägl glei dazua, dekorias auf an schochbrett
Fräs ma do afoch a loch in meim kopf, miss mei hianaktivität, brot mei gehian in an topf
Ziag an hassn droht duach mei zoate haut, hob imma om bodn liegend zu dia valiabt hochgschaut.

Foita und quö mi nua tog aus tog ein, dei ideenreichtum schmüzt sogoa metoi und gestein
Fessl mi kompliziat auf jede oat, benutz an güatl, a schnua, a leine füa diesn spoat
Schrei mi nua on, moch ois wos du befühst, host mi wegn mein gehoasom scho oft brutal geküsst
Bin scho längst dei peasönlichs eigntum, hob kane rechte, nua pflichtn, bin a guads publikum.

Bist a heilige, mei göttin, mei lebmsessenz, du bist mei weiblicha kriega, mei existenz
Hegst und pflegst mi mit so vü liebe rund um die uah, begleitest mi auf meina entziehungskua
Du behoitst imma den übablick üba dei reich, treibst das schee bunt, wüd und ungezähmt zum ausgleich
Kontrolliast mit akribie, goa nix wiad übasehn, bringst eis zum kochn, mia blühende orchideen.

      Du reinigst mei heaz, mein vastond, mei sö, du beseitigst jedn schmutz, bin jetzt dei vasuachsmodö
      Du tilgst afoch jedn klanstn beweis, behoits mi ois eignnutz, rettest mi voam glotteis
      Du entziagst ma vü drogn und jeds gift, eliminiast jedn dreck, gehst mit mia wieda ins licht
      Steigast mei kondition um hundat prozent, mochst ma a sichres vasteck, nua füa dei expeariment.

            Des anzig sichre vasteck is mei letzta mittlpunkt, mei hofn, mei zentrum, mei schloss
            Hob von diesm anzig sichren vasteck mei liebe gfunkt, mei lebm wiad zu an geschoss
            Des anzig sichre vasteck gibt ma schutz und geboagnheit, des san meine via weissn wänd
            Denn dieses anzig sichre vasteck schenkt ma die freiheit, doat bin i in meim element.

                  Denn dei technik is scho legendäa, des sichre vasteck wiad afoch niemois lea
                  Dei talent is extraoadinäa, des sichre vasteck hot a eigne obweah
                  Dei geschick is revolutionäa, im sichren vasteck heascht imma vü vakeah
                  Dei qualität is spektakuläa, in diesm sichren vasteck mecht jeda imma meah.

Foita und quö mi nua von schwoaz bis weiss, dei genialität ziagt scho imma gressare kreis
Boah ma gnua lecha duach knochn und fleisch, giess flüssigs eisn hinein, hoach aufs zischende geräusch
Zasäg mi in klane teile und stück, nähs hoit donn bitte wieda iagendwie zomm auf guad glück
Tauch mi kopfüba in frischn beton, ziag mi nockt aus, leg mi ins wossa und schoit ein den strom.

Foita und quö mi nua von weiss bis schwarz, dei produktivität is bei mia scho längst in den charts
Schneid mein bauch auf, oparia mi allein, loss da meine oagane guad schmeckn beim feuaschein
Jonglia mit messan üba mei statua, bemoi mi afoch mit ana glänzendn bleiglasua
Skalpia mi und ziag ma die haut vom leib, hängs zum trocknen auf an rahmen afoch nua ois zeitvatreib.

Bist a himmlisches wesn, mei göttin, mei gfoina stean, bist mei weiblicha kämpfa und mei hoata kean
Kümmast und soagst di rund um die uah nua no um mi, opfast so vü kroftreseavn und eneagie
Denn du bist die numma ans auf deim kommandostond, schaust net nua hinob, sondan a üban hechstn rond
Denn dei heaschoft regiast mit eiskoid liebenda gwoit, bringst vuikane zua explosion, und mia vüfoit.

      Du reinigst mei sö, mei heaz, mein vastond, du entsoagst den sondamüll, vateidigst mei eignes lond
      Du liquidiast scho jedn deina feind, host das scho so im gefühl, hob donn dei rettung vaneint
      Repariast die mängl, jeds defizit, bleib liegn in diesm eck, moch mit dia den eastn schritt
      Vaedlst mei scheenheit, mei harmonie, zeigst ma des sichre vasteck, jetzt in meina agonie.

            Des anzig sichre vasteck is mei heim, mei onkaplotz, mei fremde insl, mei bastei
            In diesm anzig sichren vasteck liegt a grossa schotz, leb nua vom freudngeschrei
            Des anzig sichre vasteck gibt ma vatrautheit und einsicht, des is mei letztes paradies
            Denn dieses anzig sichre vasteck hoit mei gleichgewicht, nua füa mi gibts an kompromiss.

                  Denn dei technik is scho legendäa, des sichre vasteck wiad afoch niemois lea
                  Dei talent is extraoadinäa, des sichre vasteck hot a eigene obweah
                  Dei geschick is revolutionäa, im sichren vasteck heascht imma vü vakeah
                  Dei qualität is spektakuläa, in diesm sichren vasteck mecht jeda imma meah.

                        Host da ois künstlarin scho an nomen gmocht, denn dei hondweak spricht si schnö hearum
                        So vü hom unta deim doch die nocht vabrocht, do kana flieht aus deim heiligtum
                        Des sichre vasteck hot no kana aufgspüat, hia heascht a reges kommen und gehn
                        In dem sichren vasteck host so vü vafüaht, des sichre vasteck wiads niemois vastehn.

Foita und quö mi nua von fruah bis spät, kriag scho a gänsehaut von deina aggressivität
Hoi ruhig dei laude peitschn aus deim schronk, sink von deinen streichleinheitn bluadigrot auf dei bonk
Schlog mi mit deina faust mittn ins gsicht, schau scho benommen ins vafüahrarische keaznlicht
Tropf des hasse wox auf mei zoate haut, hob da bei jedn deina schoafn gelüste vatraut.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

copyright by philipp kirschner 06. oktober 2016.pk
Geschrieben am 05./06. Oktober 2016

******************************************************

nochmals ein herzliches dankeschön für euer interesse, für eure lange treue, euren oftmaligen besuch und für eure investierte zeit, die ihr alle ins lesen und übersetzen dieser mundartigen texte steckt. vielen lieben dank dafür.
und hier wieder die üblichen links:


danke für alles. und ich habe noch eine grosse bitte.
bleibt mundartig gesund und bleibt mir weiterhin gewogen.
euer philjazzmetal, dialectiloquax, der mundartige.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen