Sonntag, 2. Oktober 2016

374. | Eainnarungen.

seid mir herzlichst gegrüsst. das letzte kapitel wurde soeben für euch veröffentlicht, damit ihr auch noch wisst, wie der text "eainnarungen" endet.

meine lieben treuen besucher dieses blogs. ein grosses dankeschön an euch alle. das gibt mir mut weiterzumachen und somit meine texte für euch zu präsentieren.

mein pc funktioniert derzeit wieder. fragt mich nicht wieso, warum. keine ahnung. versuche die zeit zu nutzen, um weiterzuschreiben und alle anderen wichtigen tätigkeiten zu vollziehen.

genug geschrieben. hier ist er nun.

******************************************************

374. | eainnarungen.

Renn schweissübaströmt duachn dichtn finstren woid, mei schrei is stü hamlich ohne echo vahoit
Iagendwos jogt mi quea duachs dickicht und gestrüpp, mei nockta keapa is zakrotzt, hob afoch ka glück
Schnauf und keuch, schnopp giarig noch jedm atemzug, meine lungen brennen, stehn gwoitig unta druck
Meine kroftreseavn valian zvü eneagie, mecht net stoipan, net strauchln, is jo nua theorie.

Bin donn pletzlich eawocht, des mittn in da nocht, fühl mi taub, stumm und blind, spia den stüamischn wind
Schwimm und tauch in meim bett, lieg hoat auf an schachbrett, von figuan einkreist, hom mein vastond vaspeist
Bin wie zu sta eastoat, hätt ma ois gean easpoat, konn mi afoch net riahn, wüs no net akzeptian
Bin allan, mia is koid, lauf wieda duachn woid, mecht jetzt zruck auf mein weg, steh mittm aufm woiknsteg.

            Spia donn wieda dei liabs gsicht direkt voa mia, schwebst schwerelos, tonzt in edla holda zia
            Spia donn wieda dei erotische figua, do dei eascheinung hintalosst hia ka spua
            Spia wieda dei liebe, die iah licht vastroiht, suacht vazweiflt noch mia in dem finstren woid
            Spia donn oba a dei bittre traurigkeit, meine eainnarungen hom si söbst befreit.

Hoit mein kopf üba wossa im reissendn fluss, ruda mit meine oam in an wüdn rütmus
Denn iagendwos jogt mi üba jede stromschnön, mei nockta keapa trifft olle weiss schäumende wön
Hob mi vaschluckt, schnopp giarig noch da frischn luft, meine lungen pumpm, is mei kronghofte sucht
Meine kroftreseavn schwindn, san boid easchöpft, mecht net eatrinkend tauchn, fühl mi scho wie geköpft.

Bin donn endlich eawocht, des mittn in da nocht, kane sinne meah gspüat, da stuam hot mi entfüaht
Fliag und schweb in meim bett, lieg auf an noglbrett, von hämman eng umzäunt, hom mein vastond weggräumt
Bin wie zu sta eastoat, hätt ma ois gean easpoat, hob mi net meah bewegt, bin innalich zasägt
Ois is koid und diffus, tonz imma no im fluss, mecht jetzt zruck auf mein plotz, steh jetzt mittn aufm sprengsotz.

Ois hot si von mia so weit entfeant, bin innalich scho gänzlich entkeant
Olle büda san wieda gonz weiss, die foabm hom an grossn vaschleiss
Die gedonkn homs denkn valeant, ka hasses feia hot mi no gewäamt
Des gonze hot si scho vüz oft teilt, nua die wundn san net meah vaheilt.

            Spia wieda dein voin rodn mund auf mein, glänzt in an kräftig fluoreszierendn schein
            Spia donn wieda dein keapa auf meina haut, die berüahrungen samma net mea vatraut
            Spia donn dei liebe, jedn anzelnen kuss, suacht vazweiflt noch mia in dem wüdn fluss
            Spia oba a dei vasoizne tränenflut, meine eainnarungen valian scho den mut.

                        Die vagessnen eainnarungen wean ewig obgspeichat in jedm steanenlicht
                        Die valoanen eainnarungen hoitn die schwoaze materie im gleichgwicht
                        Die vapasstn eainnarungen segln unberüaht aufm licht duach zeit und raum
                        Die vagrobnen eainnarungen eawochn wieda zum lebm east in an traum.

Kletta in äussast schwindlearegende höhn, obstüazende fösbrockn schoffn a gedröhn
Iagendwos jogt mi auf jede spitzn vom beag, mei nockta keapa hot diese schmeazn net obgweaht
Röchl und fauch, schnopp giarig nochm sauastoff, meine lungen brennen, steh auf an moaschn doch
Den kroftreseavn geht die dynamik valoan, mecht net obstiazn, net foin, hob nua no gschwächte sensoan.

Bin auf amoi eawocht, des mittn in da nocht, afoch nix meah bemeakt, da oakan hot si vastäakt
Steh und sitz auf meim bett, lieg hoat auf an hackbrett, äxte hom mi umringt, hom mein vastond obgschminkt
Bin wie zu sta eastoat, hätt ma ois gean easpoat, net mit da wimpa zuckt, oi mei feua vaschluckt
Die kötn muass mi quön, steig jetzt no in die höhn, mecht jetzt zruck auf mein pfad, steh jetzt mittn im mischsalat.

Ois bleibt um mi hearum gonz vaschoin, innalich kumt die lawin ins roin
Olle füme hom an tiafn riss, die pausn mochn kan kompromiss
Des gwitta hot no donnat und blitzt, niemond hot mi in den lebmsbaum gritzt
Des gonze hot si duachdividiat, jeds klanste stück wuade ramponiat.

            Spia wieda dei zunge afoch übaroi, hintalosst a feuchte spua wie a beagkristoi
            Spia wieda dei peafekt gefoamte skulptua, do innalich steigt bei mia ka tempratua
            Spia wieda dei liebe, dei nosses gestöhn, suacht vazweiflt noch mia in den steiln höhn
            Spia oba a dei gebrochne einsomkeit, meine eainnarungen hom si foisch eingreiht.

                        Die vagongnen eainnarungen san gonz sicha vastaut in jedm steanenlicht
                        Die entfoinen eainnarungen stehn im dickn lebmsbuach mit da geheimschrift
                        Die vasäumtn eainnarungen gleitn unberüaht aufm licht duach raum und zeit
                        Die vagrobnen eainnarungen spriessn in da visionäan scheinwiaklichkeit.

                                   Schick da meine eainnarungen mitm steanenwind, duachs gedonknlabyrinth
                                   Send da meine eainnarungen mit telepathie, duach jede anomalie
                                   Liefa meine eainnarungen bei dia pünktlich ob, mit hüfe vom wondastob
                                   Mecht da meine eainnarungen peasönlich onvatraun, in den lebmsringen vom baum.

Reise duachd eadn bis zu iahm mittlpunkt, mei oida schutzonzug hot ma die gfoahn gfunkt
Iagendwos jogt mi duach die tiafn jeda schicht, mei nockta keapa eakennt net amoi dieses gift
Bin scho fost eastickt, schnopp giarig noch an lufthauch, meine lungen brennen, mutia zum schwoazn rauch
Meine kroftreseavn vasickan in da gruam, mecht net wieda aufsteign zu diesm hohn tuam.

Bin auf amoi eawocht, des mittn in da nocht, die leare hoit mi fest, a wiablstuam im nest
Spü und wühl auf meim bett, lieg hoat auf an schneidbrett, messa hom mi einzwängt, hom mein vastond aufghängt
Bin wie zu sta eastoat, hätt ma gean ois easpoat, in mia ois amputiat, hobs no net akzeptiat
In die kötn eintunkt, foi bis zum mittlpunkt, mecht jetzt zruck in mei lem, do i steh mittn im eadbem.

Ois hob i scho wieda so vamisst, hob innalich scho die fahne ghisst
Olle fotos san jetzt scho vablosst, die schäafe is trüb und is scho grost
Die gezeitn eingfongen vom mond, kana hot des magnetföd entsponnt
Des gonze wuade gspoitn, zahockt, mei lem wuade in a foin glockt.

            Spia di wieda von aussn, von tiaf drin, die oagstische symbiose mocht sinn
            Spia dei wollust in jeda anzelnen zön, dei erotik eazeugt bei mia kane wön
            Spia wieda dei liebe, host in mia eintunkt, suacht scho vazweiflt noch mia im mittlpunkt
            Spia oba a dein gequötn sönschmeaz, mit meinen eainnarungen gehts nua obwäats.

                        Die vaschoinen eainnarungen san gonz sicha vawoaht in jedm steanenlicht
                        Die vasunknen eainnarungen eaöffnen jetzt wieda a kloare freie sicht
                        Die vaschwundnen eainnarungen streichln dieses licht in jeda eadenklichn foab
                        Die vagrobnen eainnarungen gedeihn prächtig in an blumengschmücktn schlichtn soag.

                                   Schick da meine eainnarungen mitm steanenwind, duachs gedonknlabyrinth
                                   Send da meine eainnarungen mit telepathie, duach jede anomalie
                                   Liefa meine eainnarungen bei dia pünktlich ob, mit hüfe vom wondastob
                                   Mecht da meine eainnarungen peasönlich onvatraun, in den lebmsringen vom baum.

                                               Hätt no so vü zu sogn, zu eazöhn, do die eainnarungen schmözn vüz schnö
                                               Hätt no so vü weisheitn preiszugem, do die eainnarungen miassn jetzt gehn
                                               Hätt do no so vü details zu vastreun, do die eainnarungen miassn jetzt zoihn
                                               Hätt do no so vü ontwoatn parat, do die eainnarungen treffn auf verrat.

Renn schweissübaströmt duachn dichtn finstren woid, mei schrei is stü hamlich ohne echo vahoit
Iagendwos jogt mi quea duachs dickicht und gestrüpp, mei nockta keapa is zakrotzt, hob afoch ka glück
Schnauf und keuch, schnopp giarig noch jedm atemzug, meine lungen brennen, stehn gwoitig unta druck
Meine kroftreseavn valian zvü eneagie, mecht net stoipan, net strauchln, is jo nua theorie.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Geschrieben am 07./08./09./10./11. juni 2016.pk.
Überarbeitet am 09. märz 2017.pk. – copyright by philipp kirschner.pk.

******************************************************

nochmals ein herzliches dankeschön für euer interesse, für eure lange treue, euren oftmaligen besuch und für eure investierte zeit, die ihr alle ins lesen und übersetzen dieser mundartigen texte steckt. vielen lieben dank dafür.
und hier wieder die üblichen links:


danke für alles. und ich habe noch eine grosse bitte.
bleibt mundartig gesund und bleibt mir weiterhin gewogen.
euer philjazzmetal, dialectiloquax, der mundartige.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen