Dienstag, 27. Dezember 2016

356. | Valogne woahheitn.

mein treuen und braven, liebe textmaniacs. nach nur einem tag pause, könnt ihr schon den nächsten "reinziehn". ich meine natürlich den nächsten text. habt sogleich dank für euren besuch und eure treue. hier ist er nun auch schon:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

356. | valogne woahheitn.

Dunklgraue bis tiafschwoaze woikn tüamen si zu gewoitiga grösse direkt üba mia auf
Vafoign mi scho seit meina gebuat duach mei gonzes chaotisches lebn in an neblign rauch
Panisch lähmende ängste beschleichn mein vastond und quön mei geschwächte sö bis zu an amoklauf
Stüaz in a nie endendes loch ohne bodn, ohne iagendan hoit, spia nua diesn eiskoidn hauch.

Dunklgraue bis tiafschwoaze woikn eadrückn meine mutign obweahkräft afoch spielend leicht
Jogn mi scho seit meina gebuat duach mei kronkes lebn, damit mei freia geist des zü nie eareicht
Fuachtearegende oiptraim halluzinian scho om tog voa meine augn, hom mei topfakeit vascheicht
Foi in a sinnlose unendlichkeit ohne iagenda licht om end vom tunnl, dea die stroihn mitschleift.

      Die krise spitzt si jetzt schee longsom zua, schweisspealen rinnen ma scho übas gsicht
      Die stufn meina bewusstseinsstruktua, zabröckln und schmözn unta mein gwicht
      Die gfoah vaschäaft si bis zua explosion, da fluchtweg füaht direkt ins tote end
      Die säuln da gedonknkonstruktion, schleudan valogne woahheitn ins fiamament.

Dunklgraue bis tiafschwoaze woikn wütn stüamisch tobsüchtig und rasend genau üba mein kopf
Hetzn mi mit donna und blitz vamischt mit ana regnflut von an hexnkessl in an kochtopf
Kollabia ständig on ana übadosis schockonfoi und druck scho vazweiflt auf den rotn knopf
Vasink im unhamlichn loch ohne wond, ohne widastond und eatrink im undichtn futtanopf.

Dunklgraue bis tiafschwoaze woikn wean von koidn und heissn luftmassn zum oakan transfoamiat
Bewegt si brausend um die eigne achse und ziagt dröhnend sei deutliche spua bis ea on kroft valiat
Pockt mi brutal mit volla wucht und schleudat mi duach zeit und raum bis ea si donn wieda stabilisiat
Stoipa üba meine eignen fiass in a obsuade foin, die mi onlächlt, foitat und malträtiat.

Bin a gfongena in mein eignen leib, dazu vadommt füa olle ewigkeit, bin wieda auf da flucht
Hoss intensiv mei eign fleisch und blut, spring übas feia und tonz in da glut, lond wieda in da schlucht
Vaobscheu mein wuchs, mei figua, mei gstoit, hob eam mit buntn tatoos übamoit, schwimm friedlich in da bucht
Hob endlich mei steabliche hülln obglegt, hob ma mein keapa no moi guad einprägt, woa a giftige frucht.

      Die misere kumt nua sötn allein, mei gesomta koapus zittat und bebt
      Meine instinkte san gmeisslt in stein, san mit da weisheit kompliziat vaklebt
      Des risiko mutiat zua eruption, die hinweisschüda san foisch und vakeaht
      Olle teile da kettnreaktion, hom si von den valognen woahheitn eanäaht.

            Imma wieda steh i voam gleichn problem, kana eakläat ma dieses lem
            Nua valogne woahheitn wean ma donn eazöht, find dieses lem afoch übahöht
            Imma wieda glaubt wea, ea is da mittlpunkt, do kana hot dazwischngfunkt
            Nua valogne woahheitn strömen auf an ein, des ego is wichtiga ois des sein.

Dunklgraue bis tiafschwoaze woikn san von iahra traua übawötigt und tränen si gonz lea
Treibm mi in den einpfeachtn hintagrund, aussahoib vom frein horizont eawoat i dei rückkeah
Bestialische schmeazn hämman mit nägln in mei hian, wea söba scho taub von mein eignen gepläa
Schlitta direkt ins klaffende loch ohne obaren rond, vagiss gänzlich auf a hoate gegnweah.

Dunklgraue bis tiafschwoaze woikn reinign die vaschmutzte atmosphäan ohne an kompromiss
Vascheuchn meine scheenen gedonkn und eainnarungen, zruck bleibt nua vawüstung mit fümriss
Ausgrottete und ausglöschte seitn vom lebnsbuach vaschwindn ungelesn in da finstanis
Entgleis bei volla gschwindigkeit ohne sichaheitsguat und wunda mi üba des schlechte eagebnis.

Bin a geisl in mein uaeignen leib, dazu vadommt füa die unendlichkeit, lauf dem schicksoi davon
Mei oaganismus is ma so vahosst, die vün krotza san schoaf gwüazt mit rost, treffn den echtn ton
Vaobscheu mei gstoit, mein wuchs, mei figua, hot a vüz kompliziate struktua, bin a friedliche peason
Hob endlich mei steabliche hülln obglegt, hob ma mein keapa no moi guad einprägt, des gift valief synchron.

      Da wendepunkt hot donn die tüa zasteat, des graun mocht si in mia scho long und breit
      Mei lebnseafoahrung hot nua no great, asche und staub woan amoi a einheit
      Die hüadn füahn donn zua detonation, des echo zadruckt die wön da vanunft
      Des spü diesa phantasiefoamation, is on den valognen woahheitn obgestumpft.

            Imma wieda steh i voa da söbm aufgob, schnitz ma an eignen lebnsstob
            Nua valogne woahheitn wean im buach beschriem, diesa stob hot mi weida triem
            Imma wieda glaubt wea, ea steht kloa im zentrum, do kana eakennt den iatum
            Nua valogne woahheitn übaroin des lem, kennan nua foische ontwoatn gem.

                  Valogne woahheitn zastean jede hoffnung auf a wiedagebuat
                  Valogne woahheitn vameahn höllische schmeazn beim letztn endspuat
                  Valogne woahheitn vanichtn den glaubn ons lebn nochm tod
                  Valogne woahheitn earichtn a riesige maua rund ums grob.

Dunklgraue bis tiafschwoaze woikn umrundn unsan planetn mit unglaublicha gschwindigkeit
San auf da suche noch mein geist, noch meina sö, schwebt in ana zwischnwöd umhea, eingspeat in da zeit
Aveasionen pumpm ekl und obscheu in an kolossaln kessl aus offna feindseligkeit
Greif unbehoifn in die unsichtboa eiskoide luft und eawisch grod no den lichtstroih aus vatrautheit.

Dunklgraue bis tiafschwoaze woikn tüamen si wieda zu gewoitiga grösse üba mia auf
Vafoign mi scho seit meina gebuat duach mei gonzes kaotisches lebn in an neblign rauch
Panisch lähmende ängste beschleichn mein vastond und quön mei geschwächte sö bis zu an amoklauf
Stüaz in a nie endendes loch ohne bodn, ohne iagendan hoit, spia nua diesn eiskoidn hauch.

Bin a sklave füa mein uaeignen leib, dazu vadommt füa die zeitlosigkeit, brauch dringend a vasteck
Hob meine komposition scho so sott, diese groteske grenzt scho on varot, da ollaletzte dreck
Vafluach laut mei figua, mei gstoit, mein wuchs, vauateil olle wegn treuebruchs, find kan friedlichn fleck
Hob endlich mei steabliche hülln obglegt, hob ma mein keapa no moi guad einprägt, des gift eafüllt sein zweck.

      Die vablendung zakleinat des vatraun, die wiaklichkeit zafliesst zu zähn brei
      Mei konzentration wiad net meah auftaun, vafoi in a sinnlose litanei
      Die barriean föadan scho die implosion, die resonanz hot den stüstond eareicht
      Übawind endlich die gravitation, nua die valognen woahheitn bleibm geeicht.

            Imma wieda steh i voa diesa diskrepanz, vabrauch scho zvü lebnssubstanz
            Nua valogne woahheitn wean niemois zalegt, da inhoit wuade scho obgsägt
            Imma wieda glaubt wea, die kreuzung is a spü, do kana vasteht dieses zü
            Nua valogne woahheitn duachdringen zum schein, heaz und sö vaschmözn zu stein.

                  Valogne woahheitn zastean jede hoffnung auf a wiedagebuat
                  Valogne woahheitn vameahn höllische schmeazn beim letztn endspuat
                  Valogne woahheitn vanichtn den glaubn ons lebn nochm tod
                  Valogne woahheitn earichtn a riesige maua rund ums grob.

                        Die valognen woahheitn beseitign nua auf befö die tödliche stün
                        Die valognen woahheitn kennen donn wieda woxn, gedeihn und gonz aufblühn
                        Die valognen woahheitn gewäahn nua auf befö a gültige amnestie
                        Die valognen woahheitn eantn die kroftreseavn, die letzte eneagie.

                  Valogne woahheitn zastean jede hoffnung auf a wiedagebuat
                  Valogne woahheitn vameahn höllische schmeazn beim letztn endspuat
                  Valogne woahheitn vanichtn den glaubn ons lebn nochm tod
                 Valogne woahheitn earichtn a riesige maua rund ums grob.


Geschrieben am 22./23./24./25. Februar 2016.pk – copyright by philipp kirschner.pk 

**************************************

nun dürf ihr wieder einige zeit ausruhen. aber seid gewiss, der nächste text harrt bereits auf seine veröffentlichung.
___________________

hier meine links:

www.facebook.com/philjazz

twitter.com/philjazmetlyric

https://plus.google.com/u/0/104160599138757338426

danke.
euer phil


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen