Dienstag, 12. Dezember 2017

336. | gspoitne schizophrenie.

hallo meine lieben, treuen und textsüchtigen freunde der mundart. schon wieder wurde ein weltrekord gebrochen. ein riesengrosses dankeschön euch allen da draussen. hier die klickliste der woche:
335. | wiedakeah mit 532 klicks
333. | schicksoi mit 458 klicks
334. | ois vastehn mit 272 klicks
332. | ozean mit 254 klicks
410. | bezoiht mit 216 klicks
408. | vagabund mit 215 klicks
331. | mut mit 207 klicks.

ich bin wirklich sprachlos. danke nochmals.

nun ist es also an der zeit, euch den nächsten text zu präsentieren.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

336. | gspoitne schizophrenie.

Es hot mi eahlich gsogt no nie gsteat, wonn hinta mein ruckn iagendwos üba mi gredt und gschimpft wiad
Hob des gewäsch imma übaheat, mei desintaresse, mei gleichgültigkeit hot jedn schockiat
Diese sinnlosigkeit losst mi koid, mei eignoat konn ma kana stöhn, hob mi jo söbst gfoamt und prägt
Des geraune is von mia obproit, hobs goa net beochtet, hobs im geiste zaschlogn und zasägt.

Es hot mi eahlich gsogt no nie gsteat, wos füa gerüchte und lügnmäachn üba mi eazöht wean
Hob mi a no nie dagegn gweaht, hob den unwoahheitn ka beochtung gschenkt, liegn do so fean
Loss afoch ois links liegn und stehn, dieses mobbing is nua lächalich, oiban, kindisch und obsuad
Empfind des net ois unongenehm, berüaht mi net im geringstn, hob no nie bissn oda knuat.

      Mei alter ego bin i söba in peason, denn kana konn mi föschn, klonen oda kopian
      Mei ondres ich läuft wie geschmiat mit mia synchron, kana konn mi obziehn, nochbaun oda imitian
      Mei alter ego bin i scho seit da gebuat, kana konn mi nochahmen oda reproduzian
      Mei ondres ich hot mi gstreichlt und laut ongschnuat, wü jetzt diese gspoitne schizophrenie therapian.

Es hot mi eahlich gsogt no nie gsteat, doss hoibe, gonze und eafundne schwindelein vabreitet wean
Des zeig is sowieso gonz vakeaht, diese klan quölarein berüahn net amoi mein innastn kean
Geh mit eahobnem kopf duach die wöd, mei söbstbewusstsein wiakt vielleicht monchmoi a bissl arrogant
Mei bescheidnheit wiad hint ongstöt, steh mit zwa beinen im lebm, bin zuvoakommend und charmant.

Es hot mi eahlich gsogt no nie gsteat, wonn gsichate tatsochn in a ondre richtung vadreht wean
Hobs ob und zu sogoa no vameaht, woit oba obsichtlich niemois diesn lügnsalot aufkläan
Hob stets a hamlichs lächln im gsicht, innalich loch i scholland laut üba die foischinfoamation
Des äagan bringt mi ausm gleichgwicht, drum vameid i jede oat von gwoit, vehemenz und aggression.

Stö mi afoch taub, stumm und blind, woat in ruhe ob, bis si a jeda wieda besinnt
Die zeit schmüzt den schnee und des eis, die sonddünen wondan wie vatrocknete wön aus an kreis
Da nächste von mia is mei ich, kum eam imma zu hilfe, loss eam a niemois in stich
Die zeit vaschluckt sogoa an beag, in die natua schreibt des regnwossa sei lebmsweak.

      Do mei alter ego bin nua i gonz allan, denn kana konn mi föschn, klonen oda nochbaun
      Mei ondres ich woxt ständig, is net mea so klan, denn kana mocht mi varuckt oda spüt hia an klaun
      Mei alter ego hot mi scho längst auseawöht, kana kennt die weissogung, die legende, den weg
      Mei ondres ich hot scho die longen sekundn zöht, mei gspoitne schizophrenie glaubt sie is a prophet.

            Meine eignen peasönlichkeitn gehn übahaupt kan iagendwos on
            Mei gspoitne schizophrenie is a unsichtboas giftigs chamäleon
            Hob meine vün peasönlichkeitn unta kontrolle, fest im griff
            Mei gspoitne schizophrenie braucht füa iahre eskapadn ka motiv.

Es hot mi eahlich gsogt no nie gsteat, wonn mi wea denunziat, valeumdet oda wonn mi wea onzeigt
Die sicht da dinge wiad oft vazeat, hob mei unschuid bewiesn, mi trotzdem entschuidigt und vaneigt
Hob nua kuaz mit meine muskln gspüt, a wiaklich dezent winzig klana hinweis auf mei innre kroft
Mei reines gwissn is donn aufblüht, diese lächalichn foin und barriean hob i mit links weggschofft.

Es hot mi eahlich gsogt no nie gsteat, wonn unruhestifta und aufwiegla mein togesplan vadrehn
Hobs donn eines bessaren beleaht, dea gerechtn strof homs ohne tiafe reue ins auge gsehn
Bin a blumenkind und pazifist, zeig die offnen händ, doss jeda siagt, doss i unbewoffnet bin
Hob scho längst die weisse flagge ghisst, a meditation in da natua is die beste medizin.

Stö mi afoch blind, taub und stumm, woat bis si da staub glegt hot in diesm univeasum
Die zeit vamischt schottn und licht, die grünen blätta vafäabm si, moin a buntes gsicht
Da nächste von mia is mei sein, gemeinsom lös ma probleme mit an heilignschein
Zeit hot aus wundn noabm gmocht, die natua hot scho seah vü vaändarungen voibrocht.

      Do mei alter ego is mei uaeignes lem, denn kana konn mi föschn, klonen oda nochmoin
      Mei ondres ich mecht ma söba so gean vagem, denn kana konns beweisn oda konn mi festschnoin
      Mei alter ego hot net seah long noch mia gsucht, kana kennt die woahheit, mein richtign zweck und sinn
      Mei ondres ich is voa mia auf da wüdn flucht, denn mei gspoitne schizophrenie hot ka disziplin.

            Meine eignen peasönlichkeitn leistn mia alla rechnschoft ob
            Mei gspoitne schizophrenie bewötigt jede no so schware aufgob
            Meine vün peasönlichkeitn kennen si untranond scho recht guad
            Mei gspoitne schizophrenie weaht si wonns sein muass sogoa scho bis aufs bluad.

                  Wü jetzt endlich ausbrechn aus meina gspoitnen schizophrenie
                  Kenn mi boid net meah aus mit diesa geistign anomalie
                  Befreits mi do endlich von meina gspoitenen schizophrenie
                  Vamiss die grodlinigkeit da gedonkn und die symmetrie.

Es hot mi eahlich gsogt no nie gsteat, wonn wahnsinnige utopische gschichtn in umlauf brocht wean
Mei identität hot si eanäaht, braucht diese heuchelei, diese strofaktion, konn net meah aufhean
Bin süchtig und jetzt auf entzug, brauch die bezichtigungen, den gonzn foitandn katalog
Geniess den frein foi im flug, und lond wieda moi ohne foischiam in da zone mit vabot.

Es hot mi eahlich gsogt no nie gsteat, wonn hinta voaghoitna hond deabe witze üba mi gmocht wean
Fühl mi sogoa ziemlich geeaht, woit imma scho den grat zwischn gut und bes gmiatlich übaquean
Loss mi gonz bewusst provozian, do mei innre harmonie stroiht bis in die hechstn atmosphäan
Wü die phantasie motivian, des toa zua irrealität aufstossn und net meah zuaspean.

Stö mi afoch stumm, blind und taub, woat auf an ruhign moment, donn homs ma wieda vatraut
Die zeit dehnt si ind ewigkeit, füa die botschoft von den göttan samma no net bereit
Da nächste von mia is mei lem, san wie eineiige zwilling, spün gean im schlomm und lehm
Füa die zeit gibts goa kan stüstond, nua die natua bleibt von gebuat und zafoi net vaschont.

      Do mei alter ego is mei eignes dasein, denn kana konn mi föschn, klonen oda kopian
      Mei ondres ich vawondlt si gean in an stein, denn kana konn mi untawondan oda infiltrian
      Denn mei alter ego hot jetzt sei zü eareicht, kana vasteht den zusommenhong, des system
      Mei ondres ich hot mei heaz und mei sö vaseicht, mei gspoitne schizophrenie hot mit mia nie a problem.

            Meine eignen peasönlichkeitn san mei familie, ghean zum klan
            Mei gspoitne schizophrenie hot füa jede tat an ausgklügltn plan
            Meine vün peasönlichkeitn gwinnen die heaschoft üba mein vastond
            Mei gspoitne schizophrenie kämpft scho mit gonza kroft gegn diese wond.

                  Muass endlich flüchtn und fliehn voa meina gspoitnen schizophrenie
                  Mia föhn scho so vü stundn und tog wegn diesa amnesie
                  Ealösts mi do endlich von meina gspoitnen schizophrenie
                  Sehn mi do scho so noch da traditionelln zeremonie.

                        Do füa die fessln und kettn gibts kan schlüssl, a des sprengen hot nix brocht
                        Mei gspoitne schizophrenie is wie a schüssl, net gsichat, net übadocht
                        Mei eignes ich, mei sein, mei lem wiad ausradiat, treib ufalos in an mea
                        Mei gspoitne schizophrenie hot si jetzt vaiat, bin innalich völlig lea
                        Mei alter ego, mei ondres ich bleibt vaschoin, wuade vagrom und vaschoat
                        Mei gspoitne schizophrenie is endlos tiaf gfoin, den schrei hob i ma easpoat
                        Bin spualos vaschwundn, des gedächtnis zasteat, hob afoch nie existiat
                        Mei gspoitne schizophrenie hot net amoi great, wuade eiskoid liquidiat.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Geschrieben am 09./10./11./12. november 2015.pk.
Überarbeitet am 28. jänner 2017.pk. – copyright by philipp kirschner.pk.

*******************************************

nochmals ein herzliches dankeschön für euer interesse, für eure lange treue, euren mehrmaligen besuch und für eure investierte zeit, die ihr alle ins lesen und übersetzen dieser mundartigen texte steckt. vielen lieben dank dafür.
und hier wieder die üblichen links:


danke für alles. und ich habe noch eine grosse bitte.
bleibt mundartig gesund und bleibt mir weiterhin gewogen.
euer philjazzmetal, dialectiloquax, der mundartige.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen